SEO, vagyis Search Engine Optimization, azaz kereső optimalizálás.
Igazából nem a keresőt optimalizáljuk, hanem a weboldalunkon szereplő tartalmat a keresők számára.
Minden vállalkozásnak van egy fő profilja, amire szeretnék, ha megtalálnák a látogatók a keresőkben.
Lehet több szó is, de jelentésükben nem különbözhetnek. Minél tematikusabb egy weboldal, annál könnyebb annak optimalizálása.
A cikkek, bejegyzések szövegének megírása kulcsfontosságú, hiszen a keresők ezt találják meg először.
Értékes, informatív tartalom kell, felsorolásszerű szöveg nem elégséges.
A legfontosabb azonban, hogy a cikk, amit felteszünk és amit a látogató elolvas majd, megoldást kínáljon a problémára.
A tartalomkezelés nem lehet öncélú, hanem informálnia és jobb esetben tanítania is kell.
- “GU10 LED”: 6. hely a Google keresőben a 40 millió találatból
- “kézszárító”: 2. hely a Google keresőben a 65.500 találatból
- “kiállítás”: 3. hely a Google keresőben a 2.190.000 találatból
- “motortér tisztítás”: 4. hely a Google keresőben a 27.800 találatból
- “ping pong oktatás”: 1. hely a Google keresőben a 47.400 találatból
- “VW alkatrész”: 7. hely a Google keresőben a 2.200.000 találatból